Digitalt Fortalt

onsdag 17. februar 2010

Kursblues

Ja så sit eg her - lettare svett - med hendene på tastaturet og hovudet i fatle. Det går stadig klarare føre meg at tida går. Endå fortare skal det gå også seier kurshaldaren. Det er berre å følge med. Klarer eg å følge med? Føler meg som barnet som blir dragen etter kragen til barnehagen - fem minutt for seint - og ikkje skjønar vitsen - for tid? Kva er det?

eg vil jo balansere først
sjekke om snømannen framleis har hovud
Stikke hovudet inn i leikebuda

blogg blogg
i morgon er det
ninging ringing og drabling
yepp - hepp

1 kommentar:

  1. Hei!
    Gratulerer, da er du i gang! Flott blogg du har laga. Eg ser du har testa ut litt ulike "dingsar".
    Prøv også å:
    legge til etikettar
    følgje ein anna blogg
    legg inn ein kommentar på nokon annan sin blogg

    Lykke til vidare!
    Mvh Frøydis

    SvarSlett

Jugendstilsenteret