Digitalt Fortalt

tirsdag 23. februar 2010

The Primus - code del 1

Er omsider i gang med ei litt meir intens hamring på Primus - koden. Det er ikkje berre enkelt. Utstyret er for så vidt på plass. Har eit ok kamera og ein fin fotolampe, og har skjøna korleis eg skal unngå det gule lyset i bileta(-: Brukar linjal i biletet, men ikkje nummer. Ser ikkje ut til at dei andre musea heller brukar det no til dags. Eg begynner rett og slett i ein ende, og i dag har eg registert ( i alle fall på papiret) fem tapetbitar frå hus i Ålesund. Ventar på registreringsnummer frå Museumsforbundet, for at eg skal kunne legge dei inn på Primus.
Har valgt lokasjons - metoden (heiter sikkert ikkje det) - med å begynne i eitt rom og jobbe meg vidare gjennom museet. Då kan det feks vere fint å ha som målsetjing at eg skal kome meg ut av kontorromet mitt i slutten av april.. Vi har fem etasjar. Dette blir artig.
Ingvil

1 kommentar:

  1. Vi bruker også "Lokasjonsmetoden" her i Sunndal. Synes det er nyttig å legge ved museumsnummer synlig i bildet for den senere innlegelsen i Primus. Bruker å "rename" bildefilen til museumsnummeret bildet er av før jeg starter å legge inn alle bildene, da går selve innleggelsen av flere bilder etter hverandre til forskjellige museumsnumre enklere.

    SvarSlett

Jugendstilsenteret