Digitalt Fortalt

mandag 19. april 2010

RSS

Då har eg lagt inn rss på eiga maskin - dette ser ut til å skje "automatisk" når ein blir spurt om å abbonnere på ein feeder. Eg har også lagt inn på Google Reader. I tillegg har eg lagt inn på Bloggen min - to stk: den eine Digitalt fortalt og den andre den fabelaktige lokalavisa. I tillegg la eg inn ein nyheitstittel - gadget. Fo anledninga det alle snakkar om, men som eigentleg ikkje er noko per i dag: vulkanen Katla.

Eg er veldig uvant med å bruke desse RSS - feedane. Her har eg ein lang veg å gå. Det er kanskje lurt for å sleppe å gå innom alle mogelege nettsider - som ein burde sjekka frå tid til anna. Men samstundes blir litt av morroa med nettets ubegrensa informasjonsflom tatt ifrå meg. Dessutan er det litt kokkelimonke å skulle disponere rss - feedar i hytt og pine. Men ok. Eg trur i alle fall at eg skjønar det.

1 kommentar:

Jugendstilsenteret