Digitalt Fortalt

mandag 19. april 2010

Twitring og podcast

Javel - då begynner tida å renne ut for kurset. Og eg har ikkje klart å kome meg halvvegs eingong... Og no er heimebreibandet heilt udugeleg treigt. Vel - har hoppa tilbake for å sjekke twitre - greia - og endte i det minste opp med ei bråte museum på lista. Veit ikkje heilt kva eg skal gjere med det, men det kan verke som noko liknande RSS - med korte live - oppdateringar. OK.
Då skal eg prøve meg på litt podcasting. (-:

Med det treige opplegget er det ikkje heilt enkelt, Hallo i UKEN. Virkar dette skal tru?

1 kommentar:

  1. Twttring er kjekt! Og podcast er praltisk;-)

    Du skal nok komme i mål. Kommer du deg i mål innen utgangen av april blir det diplom og applaus! Men ikke deltaker i trekninga av en minipc...

    Mvh Frøydis

    SvarSlett

Jugendstilsenteret